Логотип архіву
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Натисніть тут, щоб зареєструватися. Ви забули пароль?
Логотип архіву
  • Фонди та колекції
  • Вміст архіву
  • Допомога
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Натисніть тут, щоб зареєструватися. Ви забули пароль?
  1. Головна
  2. Перегляд за автором

Перегляд за автором "Sokol V.K."

Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Варіанти сортування
  • Завантаження...
    Зображення мініатюри
    Документ
    Structure of long bone fractures of lower limbs at a car injury
    (2020) Sokol V.K.
    Найбільш вразливою зоною в разі дорожньо-транспортної пригоди (ДТП) є нижні кінцівки, проте структура переломів їхніх довгих кісток досліджена недостатньо. Мета: вивчити структуру переломів довгих кісток нижніх кінцівок у різних учасників нелетальної автомобільної травми. Методи: проаналізовано 116 актів первинних судово-медичних експертиз постраждалих із переломами стегнової кістки та/або кісток гомілки, отриманих унаслідок ДТП. Через те, що у 28 постраждалих із політравмою були множинні ушкодження, у 116 осіб виявлено 232 ураження різних ділянок тіла та 138 переломів довгих кісток нижніх кінцівок. Проведено ретроспективний аналіз, використано методи описової статистики. Результати: основний контингент постраждалих унаслідок ДТП — водії легкових автомобілів (8,5 %) і пішоходи (47,3 %) у віці 31–50 років. Загалом найчастіше травмовано гомілку (37,9 %), стегно (21,6 %), голову (13,8 %); у групі водіїв авто — шию, стегно, грудну клітку, гомілку; у групі пасажирів — голову, гомілку та стегно; у пішоходів — гомілку, стегно, голову. У результаті переважання переднього (41,4 %) і передньобокового (32,8 %) зіткнень рухомого автомобіля загалом по групі, у разі пішоходної, а також внутрішньосалонної травм, була характерною наявність бамперних переломів кісток гомілки, стегнової кістки різної локалізації. Висновки: у структурі нелетальної автотравми за даними первинної судово-медичної експертизи спостерігали зіткнення рухомого автомобіля з пішоходом (78,4 %) або рухомих транс­портних засобів (21,6 %). При цьому переважали діафізарні переломи стегнової кістки (29,8 %) і кісток гомілки (47,1 %) загалом у групі та серед пішоходів (20,4 і 40,7 % відповідно). Переломи стегнової кістки різної локалізації найчастіше виявлені в разі внутрішньосалонної травми (50,0 % від загальної кількості переломів у водіїв і пасажирів). Ключові слова: дорожньо-транспортна травма, переломи стегнової кістки, переломи кісток гомілки.

ДУ «Інститут патології хребта та суглобів ім. проф. М. І. Ситенка НАМН України» DSpace © 2002-2025

  • Налаштування cookie
  • Політика конфіденційності
  • Надіслати відгук